0

جستجو

مداد ابرو بابی براون (Bobbi Brown) کد : 716170146584

3,180,000 تومان

کد کالا: 716170146584
مداد ابرو با ماندگاری طولانی مدت 716170146584
مشخصات محصول:
چیست: مداد ابروی خودکار مقاوم در برابر عرق و رطوبت با نوک منحنی منحصربفرد برای تعریف فوق العاده دقیق. برای چه کسی: برای هرکسی که می خواهد ابروهای مشخص و مرتبی داشته باشد که 16 ساعت ماندگاری داشته باشد مناسب است. تفاوت: نوک مورب نهایت کاربرد سفارشی و همه کاره را ارائه می دهد – از لبه مستقیم برای ظاهری نرم تر و نوک نوک تیز برای ظاهری واضح تر و پررنگ تر استفاده کنید. فرمول مبتنی بر موم یک پوشش رنگی دائمی، ضد آب، ضد عرق و رطوبت ایجاد می کند. برس متصل شده به شما امکان می دهد موهای ابرو را در جای خود شانه کنید تا ظاهری بی عیب و نقص و طبیعی داشته باشید. در طیف گسترده ای از رنگ ها موجود است، بنابراین هر زنی می تواند سایه مناسب برای رنگ پوست و رنگ موهای خود را پیدا کند. استفاده: از سمت صاف مداد برای شکل دادن به سر ابرو و انتهای نوک تیز برای مشخص کردن لبه های ابرو استفاده کنید. از انتهای نوک تیز برای تعیین طول ابرو برای ظاهری برجسته و فوق العاده استفاده کنید. با استفاده از برس متصل شده، ابروهای خود را شانه کنید. چرا متفاوت؟ این مداد ابروی اتوماتیک که با نوک زاویه دار منحصربفرد خود ابروهای شما را کاملا مشخص می کند ماندگاری بالایی دارد. حاوی موم زنبور عسل
ماندگاری طولانی مدت در برابر تعریق، آب و رطوبت ایجاد می کند، تغییر رنگ نمی دهد و محو نمی شود. بنابراین ابروها همیشه شاداب و سرزنده به نظر می رسند. نحوه استفاده از سمت صاف مداد برای شکل دادن به ابتدای ابرو و از سمت نوک تیز برای مشخص کردن منحنی استفاده کنید. همچنین می توانید از نوک تیز برای ایجاد ابروهایی دراماتیک و بسیار مشخص استفاده کنید. می توانید ابروهای خود را با برس چرخشی در انتهای دیگر مداد شانه کنید.
حداکثر 4 سفارش برای این محصول امکان پذیر است. ترندیول بیوتی این حق را برای خود محفوظ می دارد که سفارشات بیش از 4 واحد را لغو کند.
تاریخ تحویل : 10 الی 15 روز کاری

Quantity
کد محصول154544
محصول به سبد خرید شما اضافه شده است